Hehe (fin rubrik)

Alltså det luktar sjukt äckligt i vårat badrum nu alltså! Vad luktar det då?
Det luktar rök (någon som eldar nånstans antagligen), och det luktar ko-skit.. Hrm, ja, jag bor mitt ute på landet så kanske inte så konstigt. Och så luktar det rökelse också.. Inte bra blandning vill jag lova..!

Okejdå! Ska sluta att babbla om mitt badrum nu kanske.. He-he! Nä vet ni vad? Jag ska snart bädda ner mig i sängen! Åker hemifrån vid 8 imorgon, så går upp vid halvsju kanske? Är inte direkt som min syrra FEEET LÄNK  som måsta upp vid fem!? okej..


Please drop the past and be true
Don't think we're okay just because I'm here
You hurt me bad but I wont shed a tear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0