Bra dag idag faktiskt



Helluu! Idag har jag varit med Lovisa, som kom hit vid fyra. Efter en stund kom Marie in i mitt rum. Hon hade fått för sig att cykla till mig! Det var kul! Så jag och Marie och Lovisa pratade lite om vad för kläder vi ska ha imorgon osv, då skolan börjar. Själv är jag inte ett dugg nervös. Inget nytt liksom. Men iaf, sen åkte Lovisa hem vid sex/halv sju. Marie blev dock kvar en stund till. Jag målade hennes naglar och fixade och trixade lite med hennes hår. Sen skulle Marie hem. Då vet jag inte riktigt vad som hände, men vi fick liten "skrattattack" Så Marie la sig i trappan och skrattade. Jag tyckte det var kul! Så jag skrattade jag med.
Nej, ska ta och försöka sova nu, men det får vi väl se hur det går..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0