never knowing



Hej, idag slutade vi vid halv 2, så det var ju rätt gött. Så, nu är ju klockan bara 3, fastän jag varit hemma ett tag. Så idag har jag tid till att göra lite mer. Snart ska jag ta och gå ut och sen ska jag nog bestämma kläder. För efter gympan kände jag mig så himla ful.. Håret lockade sig och man var röd i ansiktet, då berättade jag det för mamma förut.
Så sa hon: Och i Libyen är det krig.
Klart att krig är ett större problem än om man är ful, och det är jättetråkigt och synd! Men här i Sverige så är att vara ful ett problem. Lite konstigt faktiskt, att man ska bry sig så himla mycket om utséendet.
Men iaf, så imorgon ska vi försöka va lite finare.. Haha

What hurts the most
Was being so close
And havin' so much to say
And watchin' you walk away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0