Gott nytt år!.. snart



Hejhej!

Nån mer än jag som knappt orkar gå in på facebook vid några stora högtider som jul, nyår, påsk, midsommar osv? Facebook drunknar ju i typ Gott nytt år! Godjul <3333 Ta hand om varandra! Gott nytt år!!
Osv! Liksom, jo, jag fattar det nu. Eller som typ: Det snöar!! Jag behöver liksom inte ens titta ut för att fatta att det snöar då. Men bli inte ledsna om ni läser dethär och nyss har skrivit så, det gör inget, jag gillar er ändå!!
Men okej, Gott nytt år då! Vad ska ni göra? Festa? Smälla raketer? Kanske båda delarna? Sitta hemma och kolla på TV? Jag ska iallafall vara hemma och äta godsaker och se på TV. Blir nog bra det med.

Kommentarer
Postat av: Maii<3

Kan du vara snäll och sluta vara så fin? o:

2011-12-31 @ 22:18:51
URL: http://maiiii.blogg.se/
Postat av: elin

Sv: Haha, tackar så mycket :)

2012-01-01 @ 02:09:06
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0