Godnatt igen dåra.


Gammal bild, hej!

Nu ska jag ta coh sova. Tidigt, I knooow, men fegis som jag är vill jag inte va uppe helt själv. Jätteläskigt ju! När Josefin sover i sitt rum typ rakt nedanför mig och mamma i sitt rum några meter från mig. Mmmmm, jag är så himla feeeg!!!!!!!!!

Funderar gör jag också, på när Marie ska kika in med huvudet genom min dörr och säge tudeluu! Tror inte det kommer hända nån gång, men om du läser dethär, så kan du väl göra det nästa gång? Skulle bli grymt lycklig då!!

Godnatt förresten. Glömde nästan bort att jag skulle sova. Hehehe, jag är knäpp. Kul!

Kommentarer
Postat av: Maii<3

Ska baskeneme komma hem till dig när du är helt ensam hemma och du vet inte att jag kommer !



Då ska jag gå till Altan dörren och knacka så du blir skit rädd !! xD

2011-07-25 @ 22:36:19
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0