Trösta mig??



Hejhej!
Som ni ser har bloggen varit lite död den senaste veckan, men jag har en himla bra förklaring till det.

Först och främst går min dator sönder. Kan ju inte få på den!! Tror det är fel på hårddisken. Har lämnat in den på lagning nu då, men alla bilder då?? Förstår ni eller?!? Jag är ju helt förstörd över detta!
Sen får jag en spricka i mobilen så det blir en svart fyrkantig ruta i ett hörn! Ja, så denna vecka har bestått av mycket gråt. Man vill ju inte skiljas från det bästa man har ju. Så jag hoppas ni har förståelse till at jag inte varit så aktiv den senaste veckan.

Eller okej, blev faktiskt inte alls så ledsen för att mobilen fick en spricka. Bilderna i datorn känns lite mer jobbiga faktiskt... Men det får väl gå som det går.
Nej, nu ska jag ta och pyssla ihop ett nytt inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0