Oboyigt inlägg.



Hej!
Nu sitter jag och dricker oboy! Finns nog inget godare! Dricker det när somhelst, var somhelst!
Har faktiskt älskat oboy i stort sett hela mitt liv. När jag var liten så brukade jag vakna mitt i natten och skrika bonn (Kunde inte säga oboy) ! Så fick mamma eller pappa gå upp och göra det. Och så drack jag det ur en såndär pipmugg! Hade en gul först, sen fick jag en ny. Den var rosa! Fast nu behöver inte mamma göra oboyen åt mig, och jag dricker ur en vanlig mugg..

Oj, vad oboyigt det blev nu! Hihi, det är fredag imorgon! Denhär vecka har gått hur fort som helst! Ska iväg på nån klimatbio eller nåt imorgon. Nice! Slipper matten jag jublar av glädje.
Ska dricka oboy nu! Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0