Rött nagellack!



BILDINFO:
1: Ser lite ut som en fjortis, men jag gör allt för att visa mitt nya nagellack! 2: Här se jag lite ledsen ut, men man kan se alla mina naglar i lite olika propotioner. 3: Här ser det ut lite som att jag har ett ihåligt ansikte på vissa ställen. 4: Ser lite ut som en jordnöt här, men det var det värt och det bjuder jag på! 5: Här ser jag riktigt mystisk ut! En liten ny sida av mig faktiskt! och jag visar inte ens nagellacket! 6: Ser väldigt borta ut här faktiskt. Men rätt snyggt ändå va? Här visar jag inte heller mitt nagellack.


Hej!
Idag var det ju friluftsdag! Det var rätt nice! På förmiddan dansade jag och på eftermiddan bowlade jag! Sen fick vi sluta vid två! Härligt härligt! Så kom hem vid tjugo i tre idag istället för tjugo i fem! Men nu ska jag sluta att skryta om det och börja plugga lite SO. Prov imorgon, TAGGA! Haha, nej.
Tummen ner tror jag det blir va?

Och btw, Det är inte mitt nagellack. Det är min syrras, men jag lånar ju typ allt annat av henne så självklart lånar jag nagellack också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0