Jag drömmer konstiga drömmar.



Hej! Inatt drömde jag en mardröm! Jag drömde at jorden skulle gå under! Allt var hemskt! Jag, mamma och Josefin skulle då åka bil till ett ställe där man var ganska säker, men innan man fick gå in dör var man tvungen att sätta upp håret i en hästsvans för att stödjar barnen i Afrika. Sen var jag mamma och Josefin tvugna att splittras! Så då gick jag fram till min lärare och frågade om det var sant att jorden skulle gå under. Då sa han: Ja, antagligen. Det är iallafall två kompisar som ska dö tillsammans i en gruva.
Då blev jag rädd och ledsen så jag vaknade. Då gick jag till mamma. Liten och rädd var jag.

Nu ska jag ta och föna håret för att snart gå och sova. Imogon är det fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0