SAY WEHO!


sötis!

Hej! Kom hem vid två idag eftersom vi slutar halv två på onsdagar! Har ätit lite mat och typ slappat men nu ska jag sätta igång med engelska, say weho! Haha, njaaaaa...  Men lika bra att få det gjort. Vi skulle skriva om nån artist och jag valde Jessie J. Men ganska lätt ändå, eftersom att wikipedia finns!
Kanske borde börja nu då...
Jaha, åså sitter jag här och ska börja med engelskan så sgäer mamma till mig att komma. Jag går ut i köket och ser en stor kartong. Jahapp, kameran har kommit. Blir skitglad!!!! Nu måste jag skynda mig med läxorna medans kameran laddas för att sedan fota!! SAY WEHOO!

Kommentarer
Postat av: Maii<3

Rättare sagt är det du som är en sötis ! :)

2011-09-21 @ 21:20:52
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0