Lördag

Hej!

Var några dagar sen jag skrev här, eller vad tycker ni?! Men har inte haft tid! Skola, dans, läxor, skola, läxor, sova lite ibland, skola... You name it. Men nu bloggar jag


Har iallafall hunnit slinga mitt hår så det blev ljusare och idag färgade jag typ "nedre" delen av håret rött. Kan ju visa bilder nån dag. Men jag blev nog rätt nöjd tror jag. I början kände jag typ såhär: NEJ varför gjorde jag dethär?!? Jag kommer ju aldrig få det att se bra ut! Men nu tänker jag såhär: Jo men dethär ser ju rätt bra ut, jag kommer nog faktistk gilla dethär mycket snart!

Men ska sova nu, ska iväg till Karlstad imorgon. Kanske hinner blogga imorgon innan jag åker! Men ha det bra iallafall! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0