4th of July

Hejhej!
Tänkte berätta lite om vad jag gjort undetiden jag inte bloggat. Så då börjar jag då.
Jag har varit med Lovisa och Emilia, vi kollde på skräckfilm. Jag har sett min syrra hoppa ut genom fönstret (Nästan, såg bara när hon landa.) (Förresten, det är typ 10 cm ifrån marken, så hon slog sig inte) (förresten igen, det såg kul ut) Jag har även kollat på gossip girl, varit vaken för länge på nätterna och vaknat alldeles försent. Jag har.. Ja,  men det var väl allt.

Nu ska jag iallafall snart ta och se en film eller nåt serieavsnitt antar jag. Har gjort det varenda kväll på sommarlovet än så länge, och jag tror inte att denna kväll är ett undantag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0