Aplänge sen jag bloggade!


hahah jättefin bild på mig!! eller inte kanske men vad gör väl det om hundra år? Nu vet ni iallafall hur jag ser ut ifrån sidan medans jag kollar telefonen och och pratar samtidigt!!

Alltså h e r r e  m i n  s k a p a r e vad jag är kass på att blogga!  Vet ju inte ens varför jag inte gör det?! Det är ju kul och jag har ju allt id i världen på mig (typ)! Haha, aja. Det är sån jag är bara.

Det har hänt mycket med blogg.se också! Haha fattar noll och allt är segt, men annars är det väl okej!

Vill ni veta nåt himla roligt då?! JAG HAR FÅTT SOMMARLOV!! Fick ju det igår egentligen men jag är ju inte så bra på att blogga somsagt, så jag skrev ju inte det då.
Och inte har jag några fina skol-avslutnings bilder på mig heller, för ingen tog ju kort på mig! Men jag gråter ine över det heller, hoppas inte ni gör det bara.

Men nu ska jag ta ett bad. eojngvwaejgp vet inte vad detdär var, ett glädje-skirv eller nåt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0