I was living for the moment

Bilder från min instagram, följ mig då: @linneakullberg
Hej!

De senaste dagarna har jag gjort så lite man nog bara kan (ungefär) Jag har endast suttit framför datorn och kollat på gamla gossip girl avsnitt från säsong ett. Kollade igenom hela på endast några dagar.. Säsong ett känns som att det var den bästa säsongen, och lite av tvåan och trean med. De senaste säsongerna har varit röriga och jag har hela tiden fått frågat Josefin; Vaddå? Vad menar dom?!?! MEN jag älskar gossip girl ändå.

Fast jag har även hunnit med att putsa klart alla fönstren vid mormor också! Klappa i händerna åt mig nu då.
 
Imorgon drar jag till frissan förresten. Och rolig och påhittig som jag är ska jag nog endast klippa topparna. Weey vad rolig jag är.

VAD HAR NI GJORT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0