If you stay you make me sing


mina naglar för nån vecka sen

Hej alla underbara läsare! ♥
Idag var jag ju somsagt på dans efter skolan, vilket var ganska kul. Fast jag var ju såklart trött men det var väl lite kul ändå!
Ikväll har jag också kollat på Top model, fast det blev lite tråkigare nu eftersom att Rebecka faktiskt var min favorit..! Vem hejar ni på?
Men nu ska jag ta och sova så kanske, kanske jag vaknar upp lite pigg imorgon. Komemr nog antagligen aldrig hända, men man kan ju alltid hoppas!
Godnatt iallafall ♥

Kommentarer
Postat av: jewelry and agony

hej!

vad tycker du om mina handgjorda smycken? :)

Nitar, kors, dödskallar, peacemärken och änglavingar utlovas

2012-03-28 @ 00:08:04
URL: http://jewelryandagony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0