I’m my own worst enemy



Hej, först och främst vill jag be om ursäkt för att jag inte bloggade nåt igår. Men jag hade varken tid eller ork till det. Så, sorry.

Men idag är det en ny dag och jag har faktiskt tid och ork till det!
Jag kom hem vid typ halv fem idag. Så idag var det en såndär seg dag. Men det gick helt okej ändå. hä-hä
Men jag har blivit förkyld </3 typ tre veckor efter alla andra, men visst! Sitter och snorar och nyser, trevligt alltså!! Nej, ja, jag var ironisk. Så nu vet ni det.

Men nu har jag suttit här i tio minuter och försökt att hitta på nåt mer att skriva, men det är som att fingrarna har låst sig och inte vill skriva mer. Jobbigt läge, får skriva mer när dom lärt sig knappa på tangentbordet igen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0